SEOProfi Sebastian Miśniakiewicz
W pozycjonowaniu nie chodzi o pozycje w Google, tylko o klientów. Pozycje w wynikach wyszukiwania są ważne, ale jakość działań należy mierzyć efektami biznesowymi (wzrost sprzedaży/ilości klientów), a nie „suchym” zestawieniem widoczności (pozycji) strony w Google.
Pozycjonowanie to nie magia - właściciel strony musi być zaangażowany w proces promocji, ponieważ tylko łącząc (moją) wiedzę o SEO z (jego) znajomością rynku/Klientów można osiągać założone cele biznesowe. Inaczej się po prostu nie da.
Pozycjonowanie to nie magia - właściciel strony musi być zaangażowany w proces promocji, ponieważ tylko łącząc (moją) wiedzę o SEO z (jego) znajomością rynku/Klientów można osiągać założone cele biznesowe. Inaczej się po prostu nie da.
W czym możemy pomóc innym Coraz Lepszym Przedsiębiorcom?
Oferuję wsparcie dla tych osób, które chcą zwiększyć widoczności stron oraz sklepów internetowych w wyszukiwarce Google w ramach ŚWIADOMEGO POZYCJONOWANIA, w którym nie skupiamy się stricte na zajęciu określonego miejsca w wynikach wyszukiwania, ale wspólnie (we współpracy z właścicielem strony) dążymy do zwiększenie ilości Klientów/leadów/zamówień pozyskiwanych za pośrednictwem strony.Podejmowane działania obejmują m.in. rozwój strony firmowej (dobór i analiza fraz, stworzenie/analiza oferty czy optymalizacji treści na stronie), pomoc w prowadzeniu bloga, promocję marki. Na bieżąco wykonywany jest monitoring działań i raportowanie prac oraz analiza konkurencji (ale to Klient ostatecznie ustala punkty ciężkości).
Kładę duży nacisk na jasność warunków współpracy i ich zrozumienie – Klient zawsze wie, co jest/co będzie robione (i dlaczego). Od Klienta oczekuję „jedynie” pewnego zaangażowania w proces promocji swojego biznesu - ale to chyba oczywista oczywistość :).
Opis firmy
Praktycznie każda firma posiada stronę internetową. Coraz rzadziej pełni ona rolę jedynie wizytówki, na której prezentowany jest adres oraz podstawowe informacje o naszej działalności biznesowej – dzisiaj w zdecydowanej większość przypadków strona pełni ważną (a często najważniejszą) rolę w procesie pozyskiwania nowych Klientów.Pozycjonowanie też ewoluuje. Jeszcze nie tak dawno jego głównym celem było osiąganie jak najwyższej pozycji w Google. Obecnie poszliśmy krok do przodu – dzisiaj w pozycjonowaniu nie chodzi już tylko o pozycje, ale o przyciągnięcie na stronę, w ścisłej korelacji z innymi elementami prowadzonego biznesu, potencjalnych klientów zainteresowanych oferowanymi produktami i usługami. Cóż bowiem z tego, że będziemy na pierwszej pozycji w Google, gdy nasza strona, BOK czy … właściciel nie będzie sobą zachęcał do nawiązania współpracy z firmą?
Dlatego w ramach pozycjonowania, poprzez które rozumiem pozycjonowanie marki, każdemu Klientowi udzielam mu wsparcia na wielu płaszczyznach, kierując się takimi zasadami, jak ustalanie jasnych celów czy ścisłą współpracą z Klientem (więcej informacji o moich zasadach prowadzenia biznesu znajdziesz na https://www.seo-profi.pl/o-mnie)
Lubię dzielić się swoją wiedzą, ponieważ wtedy współpraca wkracza na wyższy poziom. Od 2008 roku jako Product Expert pomagam webmasterom na oficjalnym Forum Pomocy Google dla Webmasterów (Webmasters Help Community), zaś od 2009 roku prowadzę bloga SEO - na którym za pomocą 1370 wpisów (stan na 15-12-2019) w przystępny sposób pomagam właścicielom stron samodzielnie zwiększać widoczność ich stron w Google, wyjaśniając interpretacje Wskazówek Google dla Webmasterów, opisując i omawiając zmiany zachodzące w wyszukiwarce Google czy analizując polskiego rynku usług SEO, aby osoba odwiedzająca bloga dowiedziała się np. jak wybrać rzetelną firmę SEO czy na co zwracać uwagę podpisując umowy o pozycjonowanie stron.
Jeżeli masz jakieś pytanie z zakresu pozycjonowania, zapraszam do kontaktu – w ramach bezpłatnych 15 minutowych konsultacji sprawdzę na czym stoimy i co mogę dla Ciebie zrobić.
Do usłyszenia :)